Jelics Adrienn vagyok.

1997-ben általános iskolai, francia nyelv oktatására képesített tanítói diplomát szereztem. 1997-2000-ig külkereskedelmi tanulmányokat folytattam nemzetközi kommunikáció szakon. 2018-ban pedagógus szakvizsgát tettem mentorpedagógus szakterületen kitüntetéses minősítéssel és DELF nyelvvizsgáztató kurzust zártam eredményesen. 2023-ban Az inkluzív nevelés pedagógusa szakképzettséggel bővítettem pedagógiai végzettségemet. Jelenleg az ELTE BTK informatikus könyvtáros szak információ- és tudásmenedzsment specializációján vagyok másodéves hallgató. 

Imádok tanítani és tanulni is. LLL:) 

Hiszek a gyermekkori nyelvoktatás jelentőségében és támogatom, hogy minél korábban kezdődjön el az első idegen nyelvvel való ismerkedés. Tudományosan bizonyított, hogy a korai nyelvelsajátítás mind a gyermekek kognitív képességeire, mind a személyiségfejlődésére pozitív hatással van. A folyamatban a gyermekek magabiztossága erősödik, önbecsülésük pedig növekszik.

A motiváció és a figyelem fenntartása rendkívül fontos a gyerekekkel való közös munka során. Úgy gondolom, hogy esetükben ez kulcskérdés. Tapasztalataim szerint a játékos feladatok, dalok, mondókák, versek, mesék és az interaktív tevékenységek, amik a beszédkészség fejlesztésére fókuszálnak, hoznak eredményt a tanulásban, és ezáltal a tanításban is. 

Elsődleges célom, hogy a gyerekeket sikerélményhez juttassam a nyelvtanulásuk során. A pályámon ezt tekintem fő feladatomnak, ez a pedagógiai hitvallásom. 

A sikerélményt sokan az egész pedagógia (sőt az egész élet) kulcskérdésének tekintik. A nyelvtanulásban biztos, hogy az. Lomb Kató